Facebook Scammers!

Salam,

Kali ni aku nak share pasal scammers kat facebook! penipu ni gunakan nama Koleksi anakku kat facebook tu. Tipu apa? Dalam account facebook koleksi anakku ni, dia jual pakaian kanak-kanak. So, aku ada try beli dari facebook ni. Order 2 helai baju, semua skali RM76.00 termasuk pos. Setelah selesai buat  online payment, aku pun tunggu barang sampai. Selepas 2-3 hari x sampai, aku check balik inbox facebook. Tengok-tengok account facebook Koleksi Anakku ni dah tak ada. huh kes kena tipu laa ni…so kat sini aku aku letakkan gambar inbox yang aku crop untuk korang. tgk kat gambar bawah ni, ada no account dan nama pemegang account yang aku dah transfer duit tu. Jadi hati-hati dgn nama dan no account tersebut…

Facebook Scammers

Lihat nama dan no account yg digariskan dalam gambar, hati-hati!

ok, aku harap dgn entry ni, korang tak ler terkena pulak dgn scammer ni.  Sekian..

Takat ni dulu, Chow!

4 responses to “Facebook Scammers!

  1. jahatnyaaaaaaaaaaaaaaaaa…..! merosakkan imej peniaga2 online laaa gini

  2. sme nsib la kite…sy pon kne tpu gak an org yg sme…
    rugi RM120 duit sy….arrrgggghhhh!!!

Leave a Reply

