GEGAR 1,000 BLOG OLEH BEN ASHAARI

www.benashaari.com

GEGAR 1,000 BLOG OLEH BEN ASHAARI

For the 1st time, aku follow program gegar blog oleh benashaari.com, Syarat-syaratnya adalah seperti kat bawah :

  1. LETAK HEADER BEN ASHAARI BLOG
  2. TAJUK GEGAR 1,000 BLOG OLEH BEN ASHAARI dan linkkan ke entri ini !
  3. Tulis SAYA SOKONG DUNIA BLOG dan SAYA SUKA KERANA SAYA MINAT MENULIS DAN MEMBACA BLOG ! ANDA BAGAIMANA ??
  4. Tinggalkan url anda diruangan entri ini

Header…Done! Tajuk Done!

Syarat ke-3

SAYA SOKONG DUNIA BLOG dan SAYA SUKA KERANA SAYA MINAT MENULIS DAN MEMBACA BLOG ! ANDA BAGAIMANA ??

Tinggal URL…dONE!

.

.

.

So, kalo korang pun nak join, tgk2 laa link nie benashaari.com …πŸ™‚

Alrite, chow dulu!

 

5 responses to “GEGAR 1,000 BLOG OLEH BEN ASHAARI

  1. slm kunjungan
    melawat dan menggegarkan blog anda!
    referral dari blog abg ben=)
    nice blog;)
    blog apisv2

  2. Terima Kasih..πŸ™‚

  3. dtg gegarkan blog niπŸ™‚
    feel free,visit my blog lakπŸ™‚

  4. Wahhh.. nadh pn rasa gegaran ni.. wahhh.. nak join sekaki menggegaQ nih..

    Nadh datang melawat,
    Salam ziarah, salam kenai dari Nadh

    Entry khas buat adik2 baru lepas SPM Jangan Pernah Berubah

Leave a Reply

